torsdag, november 10, 2011

Reklam reklam reklam

ZTLbJM on Make A Gif, Animated GifsNär man är sängliggandes hinner man se alldeles för mycket på tv. Och då också ganska mycket reklam. Men jag gillar reklam. Det är kul att se när något är genomtänkt. Försöka förstå hur de menar eller vilka reklamen riktar sig mot. Men vissa reklamer står jag inte ut med över huvud taget! Just nu känner jag så här:

Jag älskar:
Polia
Ikea
Bredbandsbolaget
Ica
If
Preem
Specsavers

Jag hatar (!) :
Ipren
Postkodlotteriet
Mekonomen
Microsoft
Betsafe
Beracca boost

Hatkärlek:
Halebop

4 kommentarer:

  1. SV: Lägg in youtubekoden som vanligt, men ändra sedan "height" till 24px typ :)

    SvaraRadera
  2. oh! jag gillar polia reklamen om felrektyreringen!
    annars är denna min favorit: http://www.youtube.com/watch?v=aHgjU08mr2M&feature=related

    SvaraRadera
  3. Ja, den är faktiskt finurlig..! Vad kul att tänka ut ideerna liksom. Vad ska vi göra idag?

    SvaraRadera