söndag, februari 12, 2012

Olika

hejregina frukost sv färgDet finns olika sorters människor. Jag är den sorten som släpper saker där jag står och plockar fram mer än vad jag tar bort. Det gör att jag oftast har mycket saker omkring mig. Mattias är tvärt om, vilket är till min fördel. Det får mig att plocka och städa som 17 innan han kommer för att det ska vara snyggt och fint. Jag får träna på att hålla en jämnare nivå. Men idag ska vi ha en riktigt lugn och skön dag efter en fullspäckad helg, även fast det ligger saker överallt. Det enda som står på schemat är att äta då och då. Det kan man se som en träning för honom.. Vi får mötas på mitten.

4 kommentarer:

  1. haha. det är precis så hemma hos också. jag lägger mina saker överallt och vi ska bara inte tala om alla vattenglas jag ställer på byråer, bord, ja allt! och min kille är en plockare. det är ju jag också men han lägger sakerna direkt på sin plats. jag tycker om när det är lite rörigt och det inte ser ut som ett ikea-hem.

    nåväl, sjukt fin och konstnärlig bild! glas söndag på dig.

    SvaraRadera
  2. glad söndag menar jag :) eller glass söndag.

    SvaraRadera
  3. du har en hemskt fin blogg, här kommer jag titta in fler gånger! Och tack så mycket för din kommentar! (:

    SvaraRadera
  4. Jag är likadan. Och Hunken blir tokig med jämna mellanrum. Så kan det gå när opposites attract...

    SvaraRadera