onsdag, mars 20, 2013

Smålands djupa skogar

hejregina.blogspot.com pastamaskinI helgen var jag i smålands djupa skogar med min kör och sjöng i olika små samhällen. Bästa helgen! Vi gick på loppis, pratade, sjöng, spelade spel, hade 5kamp osv. Och från loppisen fick jag med mig den här. En pastamaskin! Kompakt och söt med tre nivåer. Först manglar man degen i första facket. Sen väljer man om man vill ha tagliatelle eller spagetti. Så nu planerar jag olika pastarätter när jag går runt och bygger på dagarna ♡

10 kommentarer:

  1. http://www.abeautifulmess.com/2013/02/adventures-in-pasta-making.html

    Denn här pastan måste du göra! Eftersom jag inte har någon pastamaskin och kan göra det själv :(

    SvaraRadera
  2. http://www.abeautifulmess.com/2013/02/adventures-in-pasta-making.html

    Denn här pastan måste du göra! Eftersom jag inte har någon pastamaskin och kan göra det själv :(

    SvaraRadera
  3. Smålands djupa skogar, bra grej! Och den där pastamaskinen är ju så fin att det nästan räcker att titta på den :)

    SvaraRadera
  4. Har aldrig vetat att jag saknar en pastamaskin...
    ...men det verkar ju väldigt spännande!

    Ha en fin dag!

    Kram
    -Hedda

    SvaraRadera
  5. Your blog is great, I just read all the archives and I love it.

    SvaraRadera
  6. Spännande! Själv är jag alldeles för lat för att göra egen pasta...

    SvaraRadera