fredag, september 20, 2013

tejp och färg

hejregina.blogspot.com sideboard1LSenaste förändringen i vardagsrummet med hjälp av färg och tejp. Jag använde en vanlig plasttejp som visade sig vara magisk. Kanterna blev väldigt mycket skarpare än på sidorna där jag använde maskeringstejp. Att tejpa mönster på möbler ger så otroligt många möjligheter att hjärnan spinner = kul/bra/roligt. Försök använda en ovanlig tjocklek på tejpen så man slipper maskeringstejps associationerna. Här kan ni se hur jag gjorde steg för steg och nu är det snart helg!

7 kommentarer:

  1. Snyggt! Vanlig tejp alltså? Har lite planer för soffbordet, men skarpa kanter vill man ju gärna ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte om jag bara hade tur med att just denna tejpen var bra (tiopack för fem kronor i Kina) men den är verkligen bara en vanlig tejp. prova på baksidan eller något innan så att du kan se fall det blir skarpt :)

      Radera
  2. click over here f9k81h8o00 luxury replica bags replica zara bags replica bags review Source o8x12v2u22 replica bags in uk check out the post right here s5f38s6l31 louis vuitton replica replica bags from korea x4c98y3x96

    SvaraRadera